Facebook Pixel
Brand personality

Legend World Wide je brend koji poseduje izgrađene atribute i vrednosti. On je samouveren, prilagođen modnim trendovima, inteligentan, stabilan, jak. Ličnost koja voli izazove, sa pozitivnim i vedrim šarmom. On ceni kvalitet i svojom harizmom ostavlja pečat prepoznatljivog stila i dobrog ukusa. On svojom autentičnošću stvara jedinstvenu poziciju u mislima potrošača.

WEB

WEB SHOP


Legend World Wide je kompanija koja svojim poslovanjem prati poslednji trend u svetu digitalnog ekosistema. Još davno smo bili hrabri da odgovorimo na potrebe potrošača i da predvidimo važnost internet poslovanja, stoga smo još 2012. godine stvorili prvu internet prodavnicu Legend brenda www.legend.rs.


Danas uspešno vodimo  web poslovanje na 4 tržišta kroz 4 internet prodavnice gde brend poseduje stabilan i jak nastup na internetu. Trudimo se da konstantno unapređujemo online kupovinu kroz redizajn, usavršavanje korisničkog iskustva, zanimljiv content, aktivan marketing, i različite web pogodnosti za naše potrošače. Glavni pokazatelj uspešnosti jeste broj poseta sa konstantnom tendencijom rasta, broj transkacija kao i već oformljeno, prepoznatljivo i sigurno mesto u digitalnom svetu razmene i komunikacije.
 

DRUŠTVENE MREŽE


Pažljivo kreiran i izabran sadržaj koji prati trend u svetu digitala  ciljno podiže engagement performance na Legend digitalnim kanalima promocije, kao i broj fanova i pratioca. Svakodnevno smo posvećeni stvaranju koncepta social media identiteta, gde svaki deo sadržaja prolazi kroz različite nivoe odobravanja unutar marketing sektora. Trudimo se da konstantno povećavamo interesovanje naših pratioca i da kroz jasnu prezentaciju Legend proizvoda prenesemo konciznu poruku #legendlovesyou.

 

KORISNIČKA PODRŠKA


Legend WW je svestan koliko je korisničko iskustvo važno, te i da je pristupačnost brenda i dvosmerna komunikacija suština jakog i stabilnog odnosa. Legend WW Korisnička podrška je otvorena za sve sugestije, pitanja, i nedoumice kako trenutnim, tako i potencijalnim potrošačima, ona održava lojalnost i pristupačnost potrošačima kroz prijateljski fokusiran tim kontakt centra. Kontakt centar smo razvijali kao deo postojećeg loyalti programa, kao nezavisan kanal prodaje, kao online podršku, i što je najvažnije –  kao izvor svih sugestija koje su od ključne važnosti za unapređenje poslovanja.

 

ciljna grupa

Legend potrošač obuhvata sve segmente starosnih dobi, dok je fokus ciljna grupa brenda starosna dob od 25 do 54 godine. Legend potrošač je prevashodno žena i čini 70% modnog asortimana brenda, dok je muškarac zastupljen u 30% istog.

Legend potrošač je vrednosno osvešćen, on ceni kvalitet i istrajnost, ali i odnos modnosti i praktičnosti. On ima jasno izgrađenu percepciju o brendu, zna šta hoće, pažljivo bira, ima svoja očekivanja i navike i lojalan je brendu. On ne preferira poslednji modni krik, ne voli da ekperimentiše, već ima jasno izgrađen sopstveni stil, sa smirenom verzijom trenda i umerenom notom originalnosti. On je veliki ljubitelj džinsa, kao i ostalih  komada koji su lako spojivi sa džins grupom proizvoda, čineći zajedno prepoznatljiv i visoko kotiran u svetu mode – kežual stil.

Potrosaci su rekli

“Želim pohvaliti vaše radnice koje su jako ljubazne , uvjek raspoložene za komunikaciju i konsultacije. I bez obzira da li u vašem prodajnom objetku ima više mušterija, svima se posebno posvete. I zahvaljući njima uvjek vas rado posjećujem i kupovina je pravo zadovoljstvo! Veliki pozdrav iz Budve!”


“Dobar dan, Legendov sam kupac od tinejdzerskih dana. Samo tu mogu za sebe da nadjem savršenu dužinu i širinu džinsa. Ali, nisam ovde da hvalim vaš brend, da niste tako dobri, ne biste bili tu gde jeste. Nista vise. Svaka cast!!!!”


“Poštovani, Do sada sam isključivo kupovala u vašim radnjama, ali sam pre neki dan naručila proizvode preko vašeg web shop-a, i malo je reći da sam zadovoljna. Kao neko ko redovno koristi on line usluge, moram da vas pohvalim! Nastavite tako i ja ostajem verni kupac!!! Srdačan pozdrav za vaš tim.”


“Izuzetno sam zadovoljna sa vašom garderobom. Neka Vam kvalitet uvek bude imperativ!”


“Velike pohvale za devojke iz Pančeva, iz Aviv parka... Fine, uvek spremne da pomognu, jako se trude oko mušterija. Uvek prijatna kupovina, i nikada nismo izašli praznih ruku.”


“Poštovani, moram da vam kažem da sam jako zadovoljna vašom odećom, kako muškom tako i ženskom i redovno kupujem što u vašim objektima u Beogradu, što preko interneta. Sve pohvale! Srdačan pozdrav!”
 

istorijat

Osnivač brenda Legend World Wide jeste kompanija Eminent d.o.o iz Subotice. Devedesetih godina kompanija je započela proizvodnju tekstilnih proizvoda i vremenom stvorila danas poznat i visoko kotiran brend. Brzim i dinamičnim rastom Eminent d.o.o je od malog proizvođača izrastao u lidera na tržištu modne industrije na domaćim prostorima. Kompanija danas broji preko 300 zaposlenih, organizuje i realizuje kompletan proces dizajniranja i proizvodnje, te distribucije i prodaje gotovih proizvoda pod imenom sopstvenog brenda Legend World Wide.

Legend Jeans

Legend World Wide je DNK brenda, i zato se trudimo da konstantno formiramo takvu džins ponudu koja će pratiti potrebe naših potrošača u svakoj prilici. Vodimo se ciljem da stvaramo modele koji će laskati svakoj figuri. Danas potrošači prepoznaju atribute koje LegendWW džins modeli poseduju, zahvaljujući čemu imamo armiju ljudi koja ima čvrsto izgrađen odnos poverena sa Legend farmericama.
Svesni toga da je u vreme današnjice džins neizostavni komad autfita, pravimo širok spektar različitih modela, kako bismo ispoštovali svaki tip građe kako muškaraca, tako i žena.
 

legend klub

LEGEND KUPCI ZASLUŽUJU VIŠE


Programi lojalnosti su oduvek bili važni, a Legend kupci imaju razvijenu svest o Legend klub važnosti. Verujemo da marketing zasnovan na odanosti podrazumeva marketing čija je strategija dobijanje i zadržavanje kupaca kroz programe podsticaja. Na ovaj način, Legend World Wide danas poseduje veliku mrežu svojih korisnika Legen kluba širom Srbije, BiH i Crne Gore. Legend klub je prilika da se postane deo privilegovanih potrošača uz obezbeđene posebne bonitete, iznenađenja, i specijalne pogodnosti.
 

prica o brendu

LEGEND WORLD WIDE JE BREND KOJI VERUJE DA SU JEDINSTVENOST I AUTENTIČNOST U TRENDU I BREND KOJI NEGUJE SVOJ PREPOZNATLJIV STIL KROZ KVALITET I ISTRAJNOST.

Legend je uvek fokusiran na stvaranje smirenog dizajna sa prizvukom modernog nasuprot bezuslovnom praćenju modnih trendova. Legend World Wide pristup dizajnu je usko povezan sa potrebama potrošača gde nikada nije uskraćen kvalitet i udobnost. Za brend, odnos sa kupcima je važan izvor informacija koji reflektuje njihove potrebe i želje, a tajna uspeha se krije u dvosmernoj komunikaciji i učestvovanju kupaca u kreiranju brenda. Legend je nastao u toku 90-tih godina kao odraz mladalačkog stila tog vremena. Osnovni simbol života mladih bili su teksas farmerke, basic majice i jakne. Kako bi bio orginalan u svom izrazu mlad čovek je morao da izmisli i obradi, i tako dođe do svog legendarnog džinsa. Upravo je kroz džins pokazao svoju autentičnost. Ideju autentičnosti je iskoristio i sam vlasnik kako bi svoju legendarnu priču pretočio u brend Legend World Wide. Džins se obrađivao ručno, nastajali su prvi komadi koji su mladom čoveku davali pečat originalnosti. Deceniju kasnije džins je dobio svoje savremenike, komade koju se lako uklapali u životni stil savremenog čoveka. I tako je rođen Legend World Wide, brend koji danas posluje na tržištu Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine i brend koji poseduje veliki franšizni lanac maloprodajnih objekata.

prodajno mesto

Prodajno mesto jeste važna komponenta vizuelnog identiteta, i Legend u skladu sa tim strateški razvija svoja prodajna mesta u smeru toga da se kupac koji je napustio maloprodaju sa pozitivnim ustiskom u nju sa zadovoljstvom i vraća.


Prva impresija koju koju želimo ovim da razvijemo i održavamo jeste pozitivna i prijatna atmosfera, komfornost, estetski privlačan ambijent, i pristupačnost. Prodajni prostor je opremljen specijalno dizajniranim komadima nameštaja koji pored estetike imaju i funkcionalnu ulogu.


Zasigurno prepoznatljiv Legendov kutak jeste Džins zona dizajnirana tako da potrošači imaju jasan uvid u najprepoznatljiv brendov asortiman. Još jedan od prostornih elemanata – kabine, opremljene su prisustvom Relax zone čija je namena da se potrošač oseti slobodno, komforno i zadovoljno u odabiru svojih omiljenih komada. Kompletan Legend ambijent pruža potrošaču prijatnu atmosfesru svojim ne prenaglašenim komadima enterijera. Verujemo da je customer experience važan, a da je izgled prodajnog prostora jedna od važnih karika dobrog iskustva!
 

Ko smo mi?

Mi smo Legend World Wide tim sa tradicijom održavanja poslovne etike i kulture, kao i dugoročne strategije sprovođenja naših ciljeva u delo. Mi smo hrabri da vidimo i prepoznamo potrebe svakodnevnice u modnoj industriji i hrabri da odgovorimo na brendu svojstven način bez raskoraka. Mi slušamo našeg potrošača, i verujemo da je obostrana lojalnost ključ uspeha za istrajnost i prepoznatljivost.


BREND OBEĆANJE

Dizajn za sva vremena.
Prijatan osećaj kupovine.
Privlačan i savremen lifestyle.
Savršen kroj džinsa.
Garancija kvaliteta.

NAŠA MISIJA

Legend World Wide kao sinonim kvaliteta na poziciji lidera u regionu.

NAŠA MISIJA

Da konstantno poboljšavamo naše proizvode i usluge kako bismo što bolje zadovoljili potrebe potrošača.
 

Kampanje

Legend World Wide modeli imaju sofisticiranu i odmerenu notu. Oni su pozitivni i svesni sebe. Svojom sigurnom pojavom ostavljaju pečat stila i legendarnog načina odevanja. Oni su mladalački orijentisani i uspešni ljudi koji prepoznaju kvaliet. Legend World Wide par je  dobro stilizovan kako u svakodnevnim trenucima opuštanja, tako i u večernjim prilikama i poslovnim situacijama. Oni zajedno predstavljaju brend kampanjom koja odiše predstavom savremenog, priuštivog kežual brenda, i prenose energiju jakog, stabilnog, stilizovanog muškarca i žene. Legend kampanje su u svetu oglašavanja prepoznatljive po svojoj originalnosti, konceptu, nepogrešivom stajlingu, i detaljima. Svaka sezona za nas predstavlja novi kampanjski projekat kojim želimo da prenesemo da je imati stila i ukusa način izražavanja, da su trendovi prolazni, a da je stil ono što ostavlja lični pečat sopstvenog identiteta i autentičnosti.

Manekeni koji predstavljaju brend prenose senzibilitet brenda kao ličnosti. Oni žive život vedrog, pozitivnog čoveka, sigurnog u sebe i svoje odluke. Oni su primećeni u društvu, i uvek su u skladu sa tekućom situacijom. Oni su zajedno, i kao takvi čine koncept ujednačenosti, perfekcije i stila.